Parhaimmat arvosanat asiakaspalvelusta
Asiakastyytyväisyyskyselyllä kartoitettiin yhteistyön sujuvuutta, ammattitaidon tasoa sekä Noventian sähköisten työkalujen käytettävyyttä.
Olemme pystyneet parantamaan entisestään edellisen vuoden hienoja tuloksia – Noventia on saavuttanut kiitettävän tai hyvän arvosanan kaikissa kysymyskategorioissa.
Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille arvokkaan palautteen antamisesta.
100 %
tyytyväisyys asiakaspalveluun ja Help Deskin asiantuntemukseen
92 %
tyytyväisyys työkalujen monipuolisuudesta ja vastaavuudesta tarpeeseen
SaaS-palvelutoimittajana asiakastyytyväisyys on meille todella tärkeää. Asiakasmäärän kasvaessa myös Noventian palvelutiimin asiantuntijoiden määrä on kasvanut – onkin ollut ilo huomata, että silti sama hyvä meininki yhteistyössä välittyy vuodesta toiseen asiakkaillemme."
- Sanni Laine-Luoto
Tulokset tarkemmassa vertailussa
Toimintatapa, yhteistyö, asiointi-ilmapiiri -kategoriassa tuloksemme on noussut 2,4 % edelliseen vuoteen verrattuna.
Kyselyn vastauksissa nousi esille arvostus asiointi-ilmapiiriä ja kommunikoinnin sujuvuutta kohtaan.
Ammattitaidon, osaamisen ja liiketoimintaymmärrys -kategorian arvosana nousi 2,6 %.
Asiakasvastaavien palvelualttiutta, proaktiivisuutta ja ripeyttä kiiteltiin paljon.
Vastaajat kokivat, että Noventiassa ymmärretään asiakkaan tarve.
Tarjooma, palvelut, hinta -kategorian arvosana pysyi ennallaan edellisen vuoden kyselyyn verrattuna.
Vastaajat arvioivat, että Noventian käyttämisen hyödyt tulevat kasvamaan tulevaisuudessa entisestään.
Palaute jatkokehityksen ytimessä
Asiakastutkimus auttaa meitä palvelujemme jatkokehityksessä. Selvityksen mukaan 77 % vastaajista koki työkalujen käyttämisen helpoksi ja 69 % vastaajista koki, että ohjeet työkalujen käyttämiseen ovat hyvät.
Olemme jo käynnistäneet näiden osa-alueiden konkreettiset kehitystoimet, jotta voimme parantaa tulosta entisestään. Teemme parhaillaan uusia kirjallisia ohjeita sekä ohjevideoita. Lisäämme ohjeet työkaluun asiakkaidemme saataville helpottaaksemme käyttöä.
Tulemme jatkamaan kehitystä myös asiakasviestinnän parissa. Vastauksissa toivottiin, että kertoisimme lisää Noventian uusista piirteistä ja parhaista käytännöistä. Näitä voi seurata päivitystiedotteista, joita lähetämme pääkäyttäjille isompien päivitysten yhteydessä sekä kuukausittaisista vinkkikirjeistä, joissa esitellään hyviä käytäntöjä työkalujen käyttöön.
Avoimissa kommenteissa saimme myös jonkin verran työkalun toiminnallisuuksiin liittyviä konkreettisia ideoita, joita olemme jatkoideoineet Noventian teknisen kehitystiimin kanssa.”
Keskustelu asiakkaidemme kanssa on meille tärkeää, jotta voimme vastata asiakastarpeeseen myös tulevaisuudessa.
Tyytyväisyyskysely tulokset vahvistavat, että olemme oikealla tiellä tuomassa asiakkaillemme liiketoiminnallisia hyötyjä, tehokkuutta toimittajahallintaan ja säästöjä. Jatkamme työskentelyä huippuhyvän asiakastyytyväisyyden säilyttämiseksi myös jatkossa.
Suurkiitos kaikille kyselyyn vastanneille, tästä on hyvä jatkaa yhteistyössä eteenpäin!
Sanni Laine-Luoto
Toimitusjohtaja, Noventia Oy
+358 45 114 4883
sanni.laine-luoto@citrus.fi