Noventian Help Desk kesällä
Noventian Helpdesk palvelee kesällä sähköisen hankinnan työkalun käyttöön liittyvissä kysymyksissä.
Noventian Helpdesk palvelee kesällä sähköisen hankinnan työkalun käyttöön liittyvissä kysymyksissä.
Hankintaprosesseihin liittyvissä IT-hankinnoissa kohdataan samoja kysymyksiä kuin muissakin IT-hankinnoissa. Yleinen linjanveto on, haetaanko keskitettyä ratkaisua kaikkiin tarpeisiin vai pyritäänkö hyötymään ns. erikoistuneista ratkaisuista. Molemmilla lähestymistavoilla
Olemme muuttaneet uusiin toimitiloihin Helsingin Pasilassa. Yhteisen katon alta löytyvät Noventian lisäksi konsernimme sisaryhtiöt Citrus Solutions ja Lawder. Uudet tilat tarjoavat loistavat puitteet Citrus-groupin toiminnalle.
Kilpailutuksen eteneminen on hankinnan ammattilaisille tuttu juttu: ensin määritetään hankittava kokonaisuus, sitten mietitään potentiaaliset toimittajavaihtoehdot. Tarjouspyynnöllä selvitetään, ketkä ovat parhaat kandidaatit, joiden kanssa neuvotteluja voitaisiin
Video-ohjeet ovat tehokas työkalu käyttöönottoprosessiin ja jatkuvan käytön tueksi. Noventia tarjoaa käyttöönoton ja käyttömukavuuden parantamiseksi lyhyitä video-ohjeita, jotka löytyvät suoraan työkalusta.
Virtaviivainen käyttöönotto ennen kaikkea: Noventian käyttöönotto voidaan hoitaa jopa kahdessa tunnissa.
Kattavat ajantasaiset toimittajatiedot ovat kriittisen tärkeitä toimitusketjun hallinnassa. Oikeat tiedot mahdollistavat sujuvan toiminnan ja auttavat strategisten tavoitteiden saavuttamisessa.
Noventian Helpdesk palvelee työkalun käyttöön liittyvissä kysymyksissä kesäkauden aikana normaalisti.
Kesäkuun aikana Helpdeskin palveluajoissa on pieniä muutoksia.
Tule keskustelemaan kanssamme ajankohtaisista aiheista ja hankinnan sähköisistä työkaluista. Osallistu samalla kilpailuun!
Tuoko kevät kiirettä? Olemme mielellämme avuksi erilaisissa hankintaan liittyvissä kysymyksissä ja tehtävissä.