Helppoa sähköistä hankintaa


Käyttämällä Noventian sähköisen hankinnan työkaluja säästät aikaa ja rahaa.  Työkalujen avulla voit toteuttaa tutut hankinnan toimet – hallinnoida toimittajia, toteuttaa tehokkaita sähköisiä tarjouspyyntökilpailutuksia ja huutokauppoja sekä arkistoida ja hallinnoida sopimuksia – tehokkaalla ja joustavalla tavalla. Käyttöönotto on nopeaa. Työkalut ovat helppokäyttöisiä, monipuolisia ja edullisia käyttää. Ne soveltuvat kaikenkokoisille yksityisen ja julkisen sektorin hankintaorganisaatioille.

Pk-yrityksille

Tarjoamme helpon, edullisen ja ketterän sähköisen tarjouspyynnön ja sopimushallinnan pienten ja keskisuurten hankintatiimien käyttöön. Ohjelmiston käyttö ei vaadi raskaita implementointeja tai käyttöönottokoulutuksia. Mikäli käyttötarpeet ovat laajemmat, kattavan suuryritys-palvelupaketin työkalut ovat helposti käytettävissä.

Suuryrityksille

Tarjoamme vaativaan käyttöön kattavan palveluvalikoiman monipuolisia sähköisen hankinnan työkaluja. Noventian sähköisen hankinnan ohjelmistolla voit hallinnoida toimittajiin liittyviä tietoja, toteuttaa tehokkaita sähköisiä kilpailutuksia sähköisellä tarjouspyynnöllä ja huutokaupalla sekä hallinnoida sopimuksia.

Julkiselle sektorille

Ketterä ja tehokas julkisen sektorin kilpailutustyökalumme on erittäin helppo käyttää. Se soveltuu kaikenlaisten julkisten kilpailutusten sekä sähköisten huutokauppojen toteuttamiseen. Myös toimittajahallinnan ja sopimushallinnan työkalut ovat käytettävissänne!

Aloita jo tänään!

1 Ohjelmiston käyttö on helppo aloittaa

Ota yhteyttä myyntiimme, niin saat sähköpostiisi tunnuksen ja salasanan oman hankintatiimisi tiliin. Voit samantien lähteä tekemään ensimmäistä sähköistä kilpailutusta. Tili voidaan personoida yritysilmeenne mukaisesti.

2 Valitse haluamasi palvelupaketti

Tarjolla on työkaluja sähköiseen kilpailuttamiseen tarjouspyynnöllä ja huutokaupoilla, toimittajatietojen keräämiseen ja hallinnointiin sekä sopimusten hallinnointiin. Kerro tarpeestasi ja saat käyttöösi ensiluokkaiset työkalut!

3 Tehokkaat työkalut säästävät aikaa ja rahaa

Sähköisillä kilpailutustyökaluilla saat merkittäviä säästöjä. Lisäksi aikaa säästyy, kun kaikki tiedot on keskitetysti yhdessä paikassa kaikkien käyttöoikeutettujen ostotiimiläisten saatavilla. Sähköinen kilpailutus säästää myös tarjoajien aikaa, kun yhdestä paikasta löytyvät kaikki olennaiset ja ajantasaiset hankintoihin liittyvät tiedot.

Sähköisen hankinnan edut


 

Toimittajahallinta

Kaikki työkaluilla kerätty tai niihin lisätty tieto löytyy oman organisaation toimittajahallinnasta osana kunkin toimittajan tietoja. Voit helposti hallinnoida toimittajaportfoliotasi.

Yhteinen työtila

Kaikki toimittajiin ja kilpailutuksiin liittyvä tieto on hankintatiimisi jäsenten käytettävissä. Projektien hallinnointi yhteisessä työtilassa on helppoa!

Ajan säästö

Voit hyödyntää aiemmin tehtyä työtä ja oman organisaatiosi kilpailutuspohjia, pystyt hallinnoimaan projekteja ketterästi, saat automaattiset tarjousvertailut ja pystyt viestimään osallistujille yhdestä keskitetystä paikasta.

Kustannussäästöt

Sähköinen kilpailutus tuo merkittäviä euromäärisiä säästöjä. Saat tehokkaasti tietoonsi parhaan markkinahintatason mukana olevilta toimittajilta.

Järjestelmällisyys

Pystyt hallinnoimaan useita projekteja samanaikaisesti ja saat aina ajantasaisen tilannekuvan kilpailutuksista. Sopimushallinnasta saat muistutukset ja uuden kilpailutuskierroksen käynnistäminen onnistuu helposti.

Parhaat toimintatavat hyödynnettävissä

Organisaation kilpailutuspohjat voidaan tallentaa kaikkien hyödynnettäväksi, jolloin ajantasaiset ehdot ja vaatimukset tulevat automaattisesti osaksi kilpailutusta.

Missä vain - milloin vain!

Kaikki työkalut tarjotaan palveluna verkon välityksellä. Erillisiä asennuksia ja päivityksiä ei tarvita. Kunhan käyttäjällä on pääsy Internetiin, kirjautumineen onnistuu missä vain, milloin vain.