Ratkaisuja hankinnan arkipäivän haasteisiin

Noventia-ohjelmisto on verkon välityksellä käytettävä palvelu hankinnan ammattilaisille

Ohjelmiston työkalut tarjoavat tehokkaan tavan hoitaa hankintatyöhön kuuluvia tehtäviä kilpailutusten, toimittajahallinnan ja hankintasopimusten hallinnan parissa. Työkalut ovat helppokäyttöisiä ja ne soveltuvat joustavasti hankintatoimen töihin yrityksen toimialasta riippumatta.

 

Ohjelmisto tarjotaan pilvipalveluna, joten tehtävien hoitaminen onnistuu helposti Internetin välityksellä. Hankintatiimin muodostama tieto tallentuu automaattisesti virtuaaliseen työtilaan oman yrityksen käyttäjien hyödynnettäväksi.

HELPOTAMME HANKINNAN HOMMIA - KYSY LISÄÄ!

Tehokkuutta hankinnan tehtäviin

Verkosto

Toimittajatiedot keskitetysti

Ohjelmiston avulla yrityksen kaikkien toimittajien tiedot saadaan keskitetysti yhteen paikkaan. Tiedot voidaan kerätä toimittajilta itseltään, ylläpitää hankintatiimin toimesta tai integroida muista lähteistä.

 

Kuvituskuva: säästää aikaa

Tehokasta toimittajahallintaa

Ohjelmisto auttaa muodostamaan selkeän tilannekuvan toimittajakunnasta. Toimittajien soveltuvuutta ja yhteisön kehitystä voidaan kartoittaa helposti ja joustavasti omien tarpeiden mukaan. Kumppanien suorituskykyä voidaan seurata tehokkaiden sisäisten arviointien avulla.

 

Kuvituskuva, jossa kuvataan suunnitelman etenemistä.

Sopimustilanne haltuun

Myös hankintasopimusten tiedot voidaan tallentaa muun kumppanitiedon yhteyteen. Näin ratkaisulla saadaan selkeä läpileikkaus hankintasopimusten kokonaistilanteesta. Työkalu muistuttaa päättyvistä, helpottaa ajantasaista raportointia ja auttaa löytämään mahdolliset puutteet isostakin sopimuskannasta.

 

Kuvituskuva: henkilö pohtii erilaisia asioita

Selkeyttä kilpailutuksiin

Ohjelmisto tarjoaa selkeän tavan edetä kilpailutustilanteissa aina alkuvaiheen kartoituksista lopullisiin hintaneuvotteluihin asti. Työkalut ovat hyvin joustavia ja soveltuvat niin palveluiden, urakoiden, raaka-aineiden kuin vaikkapa varaosienkin kilpailutuksiin – hankinnasta vastaava tiimi tai henkilö tuntevat oman kilpailutuksensa sisällön ja työkalu tukee kilpailutuksen toteutuksessa. Tutut kilpailutukset voidaan hoitaa tehokkaammin ja aikaa säästäen.

 

Palvelu on heti käytettävissä

Helposti alkuun

Aloittaminen hoituu hyvin helposti – avaamme asiakasyritykselle oman tilin, jonka jälkeen käyttö voidaankin jo aloittaa vaikkapa toimittajahallinnan tai kilpailutusten parissa.

 

Työkalut ovat hyvin helppokäyttöisiä. Aiempaa kokemusta sähköisestä hankinnasta ei tarvita. Ohjelmisto auttaa työskentelemään omien tehtävien parissa entistä tehokkaammin.

 

Mikäli kuitenkin käytön alkuvaiheessa haluaisit yhdessä ideoida, kuinka sähköisen hankinnan parhaat käytännöt voivat auttaa juuri sinun yritystäsi, ovat Noventian asiakaspalvelijat mielellään apuna. Myös ammattitaitoinen Helpdeskimme palvelee myöhemmin työkalun käyttöön liittyvissä kysymyksissä.

ALOITETAAN YHDESSÄ